вівторок, 8 січня 2019 р.


Особистий бренд вчителя: що це і як його створити:

Співзасновниця Gres Todorchuk PR Ярослава Гресь на освітньому форумі Liberal Arts розповіла, для чого вчителям персональний бренд і як його розвивати.

Як тільки ви з’являєтеся у віртуальному світі (у соцмережах, – авт.) – ви починаєте залишати там сліди, докази свого існування і формувати персональний бренд.
Лайки, перегляди, коментарі, виступи, цитування і рейтинги – це нова валюта. Компанія Opel вперше продала автівку за перегляди на Youtube. Перегляди стали новими грошима. І ми маємо навчитися з цим працювати. Бо ми – про майбутнє, а не про минуле.
Як будувати персональний бренд? Тільки від вас залежить, чи в соцемережах ви робите публічні експертні висловлювання (наприклад, про те, скільки років має навчатися дитина в школі), чи у вас там коти, голубці й репости. Що скаже про вас Google, якщо ввести ваше ім’я?
Навіщо вчителю бренд?..........Детальніше тут

Немає коментарів:

Дописати коментар