середу, 3 травня 2017 р.

 

Завдання моніторингу учнів 4-х класів пройдуть апробацію

3 травня 2017 року починається апробація завдань для моніторингу початкової освіти – дослідження читацької та математичної компетентностей учнів четвертих класів. Про це повідомляє прес-служба Міністерства освіти.
За повідомленням МОН, результати апробації не оприлюднюватимуть і за ними не оцінюватимуть рівень навчальних досягнень школярів чи окремих шкіл. Метою апробації є підготовка якісних завдань для моніторингу, який проводитимуть для оцінювання якості роботи початкової школи в Україні.
Апробація пройде у 44-х загальноосвітніх закладах в 9 регіонах України. Перший етап триватиме до 19 травня, другий заплановано на жовтень цього року.
Завдання створені робочою групою при Міністерстві освіти і науки України, до якої увійшли представники Українського центру оцінювання якості освіти, МОН, Національної академії педагогічних наук, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту освітньої аналітики, навчальних закладів, педагогічних вишів тощо.
У тестових зошитах з читання міститимуться невеликі тексти, що відрізнятимуться за форматом і змістом. Школярі повинні будуть знайти певну інформацію, проаналізувати та проінтерпретувати її, відповісти на запитання до текстів та ін. Учасники отримають буклет з текстом та окремий зошит із завданнями, де записуватимуть відповіді.

Немає коментарів:

Дописати коментар